AINUL MARDIAH STORY'S
About Links Entries Credit
Bersyukur Dengan Apa Yg Diberi
Tuesday 24 December 2013 | 12:46 am | 0 comments
Assalamualaikum dear reader,sihat ka idak?harini dah 24 haribulan punha..baru berkesempatan nak tulis entry n share cerita pasal result..al maklumlah PMR Candidates this year,jadi ceritanya pada harini flashback yg 19 DIS 2013 haritulah jawabnya.elok dah lapuk about result aku baru nak menulis entry harini..apapun tetap nak share jugak perasaan time dapat taw result woah.

firstly bangun pagi sebelum p sekolah dah hilang sikit rasa debar,then tetiba pulak dapat text dari Cikgu Zaza yg cikgu mimpi "aku+amani dpt 3A+mira 4a and time result fatin ja cikgu terjga" bukak ja baca text tu terus nervous n serem balik.manalah tahukan apa betul yg ciku mimpi tu mmg aku kecewa sngtlah.bila sampai ja sekolah then tgh sibuk-2 debar sambil tengok chelah+aini+amani main game apa katak tu entah,mcm budak-2 ja game but seriously guna minda yang bijak utk menang game tu..semua dah debar then bacalah surah-2 yg dipesan dlm text yg dapat mlm sblum result tu.baca punya baca fon vibrate n got text from cikgu Zaza again woah..nak bukak ka xmaw,tapi excited jugak nak bukak..bila bukak terpampar result Syida+Mad Zain+Dod+Aqilah R+Azmira..dapat-2 tahu Azmira got 6A 2B.serius bangga dgn hg kawan weyh (Y) happy dah bila taw result Azmira.but tetiba terfikir,asallah result aku cikgu xgtw pulak.mcm pelik ja.

then gerak dari wakaf che yeh D4 ke kelas 2H.lepak-2 kat situ dgn semua tetiba pulak ada text lagi dari Cikgu Zaza result aku+amani+aini.then pelik tetiba result chelah xdpt taw pulak ni.mcm surprise ja cikgu ni.then lagi surprise bila fon bunyi tengok nama contact call Cikgu Zaza..wuh!nervous xterkata.then angkat cikgu wish tahniah n gtw semua result geng-2 yg lain.*Alah cikgu ni xdala surprise nak merasa debaran ambil result dlm dewan kalau dah tahu result masing-2..then angah call pulak -,- angah tnya "dapat berapa",perghhhh soalan diawal call dah killer question.aku pun jwbla dgn xrela hati "7A 1B ja"then mengis lah aku sbb xdpt 8A.mana taknya xkesampaian nak bagi hadiah berharga utk parents.angah tnya pulak "nak apa-2 tak,angah nak keluar g Sunway" aku jwb "xmawla" dan terus nangis.then angah ckp "habis nak yg B tu jadi A"? urgh!!!kata-2 angah buat aku menagis lagi kuat..

then amani call Hana "rindu sngt aku dekat cik hana" yg sedihnya dia xdpt bersama kami ambil result sbb dah balik Sabah :') btw,time taw dapat result berapa waktu buka baca text cikgu tu then gtw amani,amani ckp "what the first say" and aku terus ucap "Alhamdulillah" *thanks kawan mengingatkan aku semua tu. :'D sampai ja dewan then berbaris,cikgu dah mula umum.sampai ja nama aku cikgu bagi clue "walaupun selalu sakit"  aku awal lagi dah menangis woah dgr cikgu umum mcm tu.sedih teramat sngtlha,then terus dakap cikgu Saadiah.bila peluk Ustazah,Ustazah pun menagis,lagila buat aku sebak..kat cikgu Zarina ja cikgu senyum kegembiraan,mana taknya asal aku sakit nak balik mesti berurusan dgn cikgu Zarinah,so cikgulah yg banyak taw tentang keadaan aku n cikgu-2 kaunseling yg lain.

habis dah selesai majlis apalagi,bergambar jalah kami.

ALHAMDULILLAH,EVEN XDPT 8A BERSYUKUR SNGT DAPAT 7A 1B.MUNGKIN RESULT NI SEKADAR APA YG AKU USAHA JA.BTW,THANK YOU ALLAH,PARENTS,FAMILY,TEACHERS AND FRIENDS. *aceh speaking,padahal aku dpt 7A sbb BI akulah B. :(


debran menanti


amani


azmira


fathin


me dgn cikgu Saadiah.Love You much-5 Cikgu :*


me / itu sbb banyak sngt habuk dekat dewan,see ustazah punya mata pun merah :'D


geng <3


bersama 3org cikgu yg mengajar kami 


wan time ambil gambar pun tido -,- xcukup tido latu fikirkan result


THE END :) see you again.Assalamualaikum


Older Post | Newer Post